25 Ekim 2011 Salı

Bayan Mükemmel değil mi? Daha önce tanışmıştık,hatırlamadınız.

Hemcinslerimle tanışmaya,samimi iki laf etmeye korkar oldum...
Zoraki gülümsemelerinden,kaprislerinden,ayak kaydırmalarından,şöyle bir baştan aşağı süzmelerinden sıkılır oldum,bunaldım sözün kısası.Genç ve toy olmanı yüzüne gözüne vurmalarıyla haliyle üzerime giydiğim o"güçlü ol kızım"kıyafetinden daraldım bir nevi."Kardeşim,sen anandan böyle doğdun herhalde,pürpak donanımla doğdun,aferin sana dünyanın merkezi sensin hı hı evet",diyerek bağırmak istiyorum gözlerimi kaçırmadan bu zatlara.Bilmem ki ne zaman,ah ne zaman.

  
  Bir de diğer mesele,ben artık o "çok batılı" genç kızlara yetişemiyorum sanırım.O ne şatafat,o ne alım çalım,o nasıl bir flörtözlük arkadaşım.Adab-ı muaşeretle uzaktan yakından ilgisi olmayan bu türlerle aynı mekanlara rast geldiğim zaman başını eğen,utanan tarafta ben oluyorum nedense.Herbiri, fransız mürebbiyeleri eşliğinde dünyayı dolaşmış,görmüş geçirmiş,yürü ya kulum naralarıyla zirveye tırmanmış olabilir,doğrudur.Amma velakin,alçakgönüllü ve oy'unu sadelikten yana kullanandan aldığım o enerjiden de hiçbir zaman vazgeçemem,kusuruma bakmasınlar :))
                                                                                                                                    


                                                                                    Ezgi C.
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder